18 Decembrie 2015

Studiu: Pe internet, românii caută ştiri şi muzică

Biroul Român de Audit Transmedia a organizat, joi, o dezbatere pe baza studiilor pe care le desfăşoară şi ale căror concluzii au fost reunite sub titulatura „BRAT - Tendinţe Media”.

Principala concluzie desprinsă de BRAT în urma cercetărilor sale este aceea că internetul s-a transformat dintr-un canal media într-o utilitate şi a devenit foarte popular, în special în rândul tinerilor. Astfel, 95% dintre tinerii cu vârste între 14 şi 24 de ani utilizează internetul în mediul urban, iar 82% dintre tinerii cu vârste între 14 şi 24 de ani utilizează internetul în mediul rural.
 
În ceea ce priveşte scopul folosirii internetului, cei mai mulţi dintre utilizatori caută informaţii cu ajutorul motoarelor de căutare (84%), folosesc e-mailul (75%) şi accesează reţelele sociale (74%). Principalele teme de interes ale utilizatorilor de internet sunt ştirile (pentru 53%) şi muzica (pentru 50%). În acest clasament al temelor de interes urmează: medicină / sănătate (pentru 41% dintre utilizatori), cultură / filme / cinema (40%), reţete culinare / bucătărie (36%), educaţie / dezvoltare personală (36%), vacanţe / călătorii (32%), casă / decoraţiuni / renovări (30%), computere / software/ IT (27%) şi politică (26%).
 
Sursă

+
-